Hva er fellesskapet?
Kundesenternettsamfunnet består av innlegg og kommentarer som er ordnet etter emne. Innlegg kan omfatte tips, funksjonsforespørsler eller spørsmål. Kommentarene kan bestå av bemerkninger, forklaringer, ros eller annen respons som er vanlig for typiske samtaler i nettsamfunn. Obs! Ikke bland sammen emner og artikler! I nettsamfunnet er emnene høyeste nivå i organisasjonsstrukturen for innleggene.
Du kan bruke søkefunksjonen, eller bla gjennom emnene og innleggene ved hjelp av visninger og filter. Se Hvordan bruke nettsamfunnet.
Vi har lagt inn noen vanlige emner som en slags plassholder for å hjelpe deg i gang. Du kan slette disse emnene og legge til dine egne. Du finner ut hvordan dette gjøres ved å gå til Administrasjon av nettsamfunnsinnholdet.
Alle brukere i nettsamfunnet har en Kundesenterprofil (kun Professional og Enterprise), slik at medlemmene i nettsamfunnet kan bli bedre kjent med hverandre. Profilene inneholder relevant informasjon om medlemmet, samt aktivitetene og bidragene til nettsamfunnet. Profilene gir dessuten medlemmene av nettsamfunnet muligheten til å følge en annen bruker og bli varslet nå den brukeren legger inn et innlegg eller en kommentar.
Logg på for å legge inn en kommentar.
Kommentarer
0 kommentarer